neděle 15. dubna 2012

tangle teezer

Je tady recenze. A to na kartáč Tangle Teezer. Určitě jste o něm už slyšeli, nebo ho dokonce máte doma.  
     Mám ho už od Vánoc. Většinou ho používám jen na mokré vlasy. Výborně je rozčeše bez žádného tahání a vytrhání vlasů. Suché si většinou češu klasickým kančím kartáčem. TT se dobře drží v ruce, jen mi dělá problém si s ním udělat například culík, protože nemá rukojeť, ale řekla bych že je to jen o zvyku.
      Objednala jsem si ho z Anglie, a to tady. Mají ho v černé a růžové. Já mám růžový, protože když jsem si ho kupovala, měli pouze ten, jinak bych si vybrala černý. V přepočtu vyjde cca na 300Kč a poštovné je zdarma. Dá se koupit i v nějakých kadeřnictvých. Tam však vyjde nejlevněji na 400Kč.
      Má jemné zuby, které se dají snadnou ohnout, proto je rozčesávání bezbolestné. Když ho nosím s sebou, třeba v tašce, musím si ho vzít v originální krabičce, aby zuby nebyly ohnuté. Kartáč by pak tak dobře nefungoval. Existuje i cestovní verze, který je s chráničem na zuby (tahle).
Závěr: Kartáč určitě doporučuju! Jestli máte problémy s rozčesáváním, měli byste si ho koupit. Je vhodný jak na vlnité (až kudrnaté) i rovné vlasy.
Jaké máte zkušenosti s karáčem vy?

P.S. Blog dostal nový design, tak doufám že se vám líbí!:))

1 komentářů:

Veronica řekl(a)...

tangle teezer je nejlepší! :)


PS: Zvu tě na mou giveaway o parfémy
http://xoxoveronika.blogspot.com/2012/04/giveaway-sex-in-city.html

Okomentovat